Prowadzisz małą firmę usługową z własnym parkiem maszyn?

Wprowadź do firmy tylko te 3 kroki.

  1. Ustabilizuj swój biznes.
  2. Uwolnij swój czas jako właściciel.
  3. Dopiero teraz skaluj firmÄ™.

Piotr Sygut

Reklama w internecie to jeden z elementów, który w powtarzalny i mierzalny sposób każdego miesiąca będzie generował leady i jest to jeden z elementów stabilizacji biznesu.

Zarezerwuj rozmowę ze mną w sprawie prowadzenia kampanii na YouTube i w internecie, wcześniej obejrzyj bezpłatnie moje 46-minutowe szkolenie.

Po wypełnieniu formularza będziesz miał możliwość wyboru odpowiedniego terminu bezpłatnej konsultacji w moim kalendarzu. (w sprawie strategii pozyskania klientów na automacie z YouTube oraz internetu)  

Po przesłaniu formularza będziesz miał także możliwość odebrania bezpłatnie dostępu do 46-minutowego szkolenia wideo, na którym omawiam jeden ze skuteczniejszych MODELI BIZNESOWYCH dla małych firm usługowych (do 20 pracowników).

Uwaga

WspółpracujÄ…c ze mnÄ… — masz gwarancjÄ™ REGIONALIZACJI — co oznacza, że NIE współpracujÄ™ wtedy z twojÄ… bezpoÅ›redniÄ… regionalnÄ… konkurencjÄ… — im wczeÅ›niej podejmiesz decyzjÄ™, tym wiÄ™ksza szansa na bardzo dużą przewagÄ™ na twoim rynku … 

Współpraca skierowana wyłącznie do właścicieli firm usługowych z własnym parkiem maszyn zatrudniających poniżej 20 pracowników.

Decyzja jest prosta:

Albo Ty — albo konkurencja wykorzysta tę szansę.

Wiem, że …

Teraz nie masz pewnie czasu nad rozmyślaniem o współpracy ze mną.

Żeby nie wyprzedziła Cię konkurencja na twoim rynku — zapisz się na moją listę email, a ja wyślę link do terminarza prosto na twój email.

Dodatkowo wyślę Ci też link do obiecanego  46-minutowego szkolenia wideo.

Oczywiście w każdym momencie możesz wypisać się z mojej listy.

Wypełnij więc teraz poniższy formularz i do zobaczenia na wideo lub konsultacji.

Korzyści z reklamy na YouTube:

  • dlaczego YouTube? — Ty też zareagowaÅ‚eÅ› na tÄ™ reklamÄ™ — wiÄ™c dziaÅ‚a

  • zdobywajÄ…c klientów przez internet nie bÄ™dziesz martwiÅ‚ siÄ™ o to czy pozyskasz kolejne zlecenia na swoje maszyny

  • skuteczny sposób na generowanie leadów w powtarzalny i mierzalny sposób

  • nadmiar klientów spowoduje, że to Ty decydujesz jakie zlecenia wykonasz

  • brak koniecznoÅ›ci wysyÅ‚ania przedstawicieli handlowych w teren — zdobywajÄ… zlecenia z formularza lub telefonicznie

  • możliwość skierowania reklamy na potencjalnych klientów twojej konkurencji, dziÄ™ki czemu zwiÄ™kszysz szanse przejÄ™cia potencjalnych klientów konkurencji

  • stabilność i skalowalność biznesu, dziÄ™ki powtarzalnoÅ›ci wyników (po zebraniu odpowiedniej iloÅ›ci danych)

Jak przebiega konsultacja:

  • jeżeli dysponujesz, to przedstawiasz aktualne dane dotyczÄ…ce współczynników konwersji do leada, klienta, Å›redniÄ… wartość klienta, dÅ‚ugoterminowÄ… wartość klienta itp.

  • okreÅ›lasz swój cel biznesowy (ilość leadów, klientów, rynek, konkurencja itd…)

  • przedstawiam Ci, jakie sÄ… możliwoÅ›ci osiÄ…gniÄ™cia tego celu na konsultacji

  • okreÅ›lasz awatara i persony zakupowe oraz przesyÅ‚asz mi takie informacje (pomogÄ™ przy tej decyzji)

  • zwrotnie wysyÅ‚am do Ciebie ofertÄ™ wraz z planem wdrożenia

  • jeżeli chcesz podjąć współpracÄ™, podpisujesz umowÄ™ i opÅ‚acasz pierwszy miesiÄ…c współpracy (wdrożenie)

Jaki jest koszt prowadzenia kampanii w internecie?

Prowadzenie kampanii na YouTube (w tym również pozostałe miejsca Google Ads) to koszt 1230 zł brutto miesięcznie + prowizja od budżetu reklamowego (10%)


Jeżeli chcesz reklamować siÄ™ na pozostaÅ‚ych platformach takich jak Facebook, Instagram, TikTok, Linkedin itd… koszt kolejnych platform to również 1230 zÅ‚ brutto + prowizja od budżetu (za każdÄ… kolejnÄ… platformÄ™)


Powyżej 3 platform reklamowych każda kolejna gratis.


Przykładowe wyliczenie kosztów na 6 miesięcy reklamy na YouTube
(Google Ads), przy budżecie reklamowym 2000 zł:


1
miesiąc 1230 zł (wdrożenie)

2 miesiąc 1230 zł (prowadzenie kampanii) + 2000 zł (budżet reklamowy)

3 miesiąc 1230 zł (prowadzenie kampanii) + 200 zł (prowizja od budżetu) + 2000 zł (budżet reklamowy)

4 miesiąc 1230 zł (prowadzenie kampanii) + 200 zł (prowizja od budżetu) + 2000 zł (budżet reklamowy)

5 miesiąc 1230 zł (prowadzenie kampanii) + 200 zł (prowizja od budżetu) + 2000 zł (budżet reklamowy)

6 miesiąc 1230 zł (prowadzenie kampanii) + 200 zł (prowizja od budżetu) + 2000 zł (budżet reklamowy)


SUMA
: 18 180 zł brutto


Aktualnie firma Google Ads ma promocję dla nowych kont reklamowych, jeżeli wydasz np. 3500 zł na reklamę w 60 dni, od firmy Google Ads dostaniesz taką samą kwotę (3500 zł) na reklamę.
Obecnie mają 3 przedziały takiej promocji na trzy różne kwoty 1200 zł, 3500 zł oraz 7500 zł


Wtedy sumarycznie ten podany wyżej koszt zmniejszy się o te 3500 zł, czyli do 14 680 zł


Ja również mam promocję — jeżeli przejdziesz do mojej usługi od konkurencji, pierwszy miesiąc (wdrożenie) masz gratis.

Jak obliczyć rentowność reklamy?

Przykładowa analiza korzyści z inwestycji w reklamę.

Zakładając pozyskanie średnio 10 leadów miesięcznie, co w skali 5 miesięcy wygeneruje 50 leadów, przy skuteczności domykania transakcji na poziomie 10% wygenerujesz wtedy w ciągu 5 miesięcy 5 klientów.

Ostatecznie KPK, czyli koszt pozyskania klienta wyniesie:
14 680 zł / 5 = 2936 zł

Tworząc w firmie mierzalny i powtarzalny proces pozyskania klienta, zagwarantujesz stały napływ zleceń, a dzięki temu możesz utrzymać wysokie stawki na swoich usługach.

Powtarzalność wynika ze statystyk, a po zebraniu odpowiedniej ilości danych twój biznes stanie się przewidywalny.

Firmy, które nie mają takiego procesu pozyskiwania klientów, często mają problemy z płynnością i przewidywalnością biznesu.

Powyżej przykładowy zrzut z konta reklamowego Google Ads (firma wykonuje usługi CNC), gdzie koszt pozyskania leada wynosi 229,95 zł

Jak obniżyć koszty reklamy do zero złotych (0 zł)?

W poprzednim akapicie pokazałem w przykładowym wyliczeniu, że KPK — czyli koszt pozyskania klienta może być na poziomie np. 2936 zł

Jeżeli średnia wartość twojego klienta lub długoterminowa wartość tego klienta nie jest wystarczająca, żeby pokryć taki koszt przy odpowiedniej rentowności.

To są proste rozwiązania, które pomagam klientom wdrożyć, żeby koszty reklamy zmniejszyć lub obniżyć do 0 zł.

Jednym z takich rozwiązań jest stworzenie produktu (lub produktów wejściowych) w formie cyfrowej, np. ebooków, mini szkoleń lub innego cyfrowego produktu w przedziale cenowym od 30 do 300 zł.

Dzięki takiemu działaniu koszt pozyskania leada (KPL) spadnie do 0 zł, a Ty w ten sposób stworzysz powtarzalny i mierzalny system pozyskania klientów do swojego biznesu.

Każda firma, która wdraża te rozwiązania, z czasem przejmuje większość klientów z rynku, no, chyba że konkurencja działa podobnie — ale są też jeszcze inne strategie, dużo skuteczniejsze niż ta, którą teraz  przedstawiłem.

Przy czym jeszcze pomogę Ci podczas naszej współpracy?

Cały proces, który oferuję to głównie elementy marketingu, czyli jest to generowanie leadów.

Kolejnym elementem po marketingu jest proces sprzedaży.

Kiedy uruchomisz reklamę i będą trafiać do Ciebie potencjalni klienci, pomogę Ci poprawić również proces sprzedaży, czasami wymaga to wdrożenia systemu CRM, czasami poprawienia followupów, a czasami zmiany twojej oferty.

Przepływ klientów w twojej firmie to powtarzalny proces:

Marketing -> Sprzedaż -> Wykonanie usługi

Tak jak w procesie marketingu liczby decydują o tym, które kampanie marketingowe włączasz / wyłączasz, tak w procesie sprzedaży również pojawią się liczby, które pokażą, na którym etapie coś trzeba poprawić.

Te liczby to KPI — dzięki nim można mierzyć skuteczność twojego procesu pozyskania klientów.

Jak nawiązać współpracę?

Zapisz siÄ™ na mojÄ… listÄ™ email, dostaniesz link do kalendarza i tam zarezerwujesz dogodny dla Ciebie termin konsultacji.

Zapisując się na listę email — dostaniesz też link do 46-minutowego filmu, na którym omawiam skuteczny model biznesowy dla małych firm usługowych.