Mając wiedzę specjalistyczną w jakiejś dziedzinie i tworząc z niej kurs online, możesz stworzyć prawie pasywny dochód, który zapewni Ci płynność finansową w twoim biznesie.
Mając płynność w firmie, możesz pozwolić sobie na zaprzestanie obsługi klientów, którzy Cię irytują, albo tych, którzy się targują.
Śmiało dla nich możesz zaproponować swój kurs online 😉
Wiem, że niektórzy pomyÅ›lÄ… — gÅ‚upota jakich maÅ‚o, klient przyjdzie do mnie po konkretnÄ… usÅ‚ugÄ™, a ja mu zaproponujÄ™ kurs online…
Nie to tak nie działa i to był żart.
Stworzenie kursu onlinie — to zapakowanie jakiejś wiedzy specjalistycznej w pudełko i nie jest to coś, czym możesz zastąpić swoją usługę.
Ale stworzenie kursu — to poszerzenie swojej oferty i stworzenie aktywa, dla którego dopiero trzeba stworzyć ruch na odpowiednich klientów.
  Pierwszy sposób to tworzenie social mediów i pisanie na FB, lub tworzenie kanału na YT itd.
Jest to droga dla osób konsekwentnych, pracowitych i czasowych.
Jeżeli natomiast nie masz czasu, nie jesteś konsekwentny, to kolejny sposób to umieszczenie swojego kursu na portalu, który sprzedaje kursy innych osób np. Udemy itp.
Problem jest jednak taki, że tam płacisz prowizję od każdej sprzedaży, ale nie musisz martwić się ruchem, bo są tam już klienci.
Ale jest tutaj inny problem, nie sprzedasz swojego kursu za przyzwoite pieniądze, ponieważ jesteś wtedy na portalu, na którym masz już olbrzymią konkurencję, a kupujący nie znając treści produktu i tak wybierze najtańszą ofertę.
Wtedy taki kurs może dla Ciebie wygenerować tylko do kilku tysięcy miesięcznie.
Jest też trzeci sposób, za pomocą którego możesz generować sprzedaż kursu online na kilka milionów złotych w skali roku!
Mało tego ta metoda jest przewidywalna i powtarzana, pod warunkiem że wdrożysz do niej odpowiedni model biznesowy i strategię.