Szukasz wykonawcy strony internetowej dla firmy usługowej lub produkcyjnej i nie chcesz popełnić tego błędu?

Pierwszym elementem, na który powinieneś zwrócić uwagę — jest to, jaki cel biznesowy ma ta strona zrealizować dla twojej firmy.

    Niestety — większość twórców stron internetowych, będzie twierdzić coś innego.

W zależności od tego, w czym się specjalizują, to będą sugerować, że to jest najważniejsze.

Graficy, będą tłumaczyć, że kluczem do sukcesu jest wygląd i grafika, specjaliści od pozycjonowania, często będą na pierwszej pozycji stawiali SEO, Copywriterzy tekst, typowi koderzy  funkcjonalność i efekty itd.

Prowadząc firmę, a nie fundację, twoim głównym celem biznesowym jest zarabianie pieniędzy.

Więc każde działanie powinno być podporządkowane temu celowi.

Mimo że celem firmy jest zarabianie — to, bardzo rzadko celem strony jest sprzedaż!

Ponieważ, sprzedaż to finalny element podróży twojego klienta, a prawie nikt nie kupuje w pierwszym kontakcie z ofertą.

Przed rozpoczęciem jakiejkolwiek pracy z tworzeniem strony internetowej, trzeba określić właśnie jej główny cel! – i to jest błąd, który popełnia 95% twórców stron WWW — błędne określenie celu strony WWW.

Celem strony WWW noże być pozyskanie kontaktu telefonicznego, kontaktu e-mail lub zapis na listę e-mail itp…

Dla jednego awatara (docelowego klienta) — powinien być tylko jeden cel.

Jeżeli jest ich więcej, to rośnie szansa, że twój klient zabłądzi i nie zrealizuje twoich celów biznesowych.

Teraz już wiesz 😉 że kluczowym elementem przed stworzeniem strony internetowej jest poprawne określenie jej celu.

Więc jeżeli chciałbyś zamówić standardową stronę internetową — typu wizytówka.

To poniżej jest przycisk, pod którym możesz poznać ofertę wraz z aktualną ceną.

Czasami robię okna promocyjne i można zamówić u mnie stronę internetową z kilkunasto-procentowym rabatem, więc sprawdź teraz — poniżej.

Możliwe, że akurat trwa takie okno promocyjne, kliknij przycisk poniżej.

Osobiście jednak uważam, że sama strona internetowa to zbyt mało, żeby dało jakiekolwiek mierzalne efekty w postaci klientów dla twojej firmy z internetu.

 

A to dlatego, że w dzisiejszych czasach, strona internetowa nie pozyska dla Ciebie, żadnych klientów, jeżeli nie będzie na niej ruchu.

 

Ruch na twoją stronę jest kierowany z wyszukiwarek, takich jak Google lub innych.

 

Niestety na ten moment stron w internecie w każdej branży jest tak dużo, że algorytmy Googla niewiele tego ruchu wyślą w skali roku, a co za tym idzie — obojętnie, co by na tej stronie nie było, a nie zobaczy tego nikt — to nic to nie zmieni dla twojego biznesu w pozyskaniu klientów.

 

Dużo ludzi myśli, że w takim razie zostają social media.

 

I tak i nie.

 

Jeżeli prowadzisz firmę i twoim podstawowym zadaniem nie jest regularne tworzenie treści dla innych — to algorytmy z jakiegokolwiek social media, również nie wygenerują żadnego ruchu do twojej treści, bo one wymagają regularności i to w okresie kilku miesięcy.

 

Dlatego jedynym, skutecznym sposobem, jest generowanie ruchu do swojej oferty, za pomocą płatnej reklamy, np. w Google Ads, lub managerze reklam na FB.

 

Tylko w ten sposób możesz obliczyć jaki jest ROAS, czyli zwrot z reklamy.

 

Znając koszty pozyskania LEADa czy klienta, możesz w przewidywalny sposób skalować swój biznes.

 

Bo wtedy wiesz, ile konkretnie płacisz za klienta lub potencjalnego klienta.

 

A dalej to już działają statystyki.

 

Skoro w 40-milionowym, kraju przeprowadzenie badania na 1000 osobach na temat wyborów, daje tylko kilka procent błędu.

 

To w internecie, w systemach reklamowych, również te dane są powtarzalne z niedużym błędem, tak działają właśnie statystyki oparte na zachowaniu się społeczeństwa.

 

Jesteśmy przewidywalni 😉 jako społeczeństwo, ponieważ większość ma podobne potrzeby i zachowania.

   Więc po określeniu celu biznesowego, kolejnym obowiązkowym elementem jest wybranie odpowiedniego Modelu Biznesowego, a następnie zaprojektowanie,  strategi jak go realizować.

To właśnie dlatego, jeżeli chcesz generować klientów w przewidywalny sposób.

To dlatego jeżeli chcesz móc podnieść ceny swoich usług i przestać konkurować z innymi ceną.

Musisz poznać ten genialny Model Biznesowy, dzięki któremu, wybierzesz odpowiednią strategię do skalowania swojej firmy.

Uwolnisz swój czas i zabezpieczysz swój biznes na lata.

Więcej o tym Modelu Biznesowym możesz dowiedzieć się na moim wideo, które jest tutaj: https://PiotrSygut.pl

Ten model biznesowy stosują najszybciej rozwijające się firmy na świecie, ale jest on prosty w zrozumieniu i wdrożeniu do mikro firmy.