Szukasz wykonawcy strony internetowej dla firmy usługowej lub produkcyjnej i nie chcesz popełnić tego błędu?
Pierwszym elementem, na który powinieneś zwrócić uwagę — jest to, jaki cel biznesowy ma ta strona zrealizować dla twojej firmy.
Niestety — większość twórców stron internetowych, będzie twierdzić coś innego.
W zależności od tego, w czym się specjalizują, to będą sugerować, że to jest najważniejsze.
Graficy, będą tłumaczyć, że kluczem do sukcesu jest wygląd i grafika, specjaliści od pozycjonowania, często będą na pierwszej pozycji stawiali SEO, Copywriterzy tekst, typowi koderzy funkcjonalność i efekty itd.
Prowadząc firmę, a nie fundację, twoim głównym celem biznesowym jest zarabianie pieniędzy.
Więc każde działanie powinno być podporządkowane temu celowi.
Mimo że celem firmy jest zarabianie — to, bardzo rzadko celem strony jest sprzedaż!
Ponieważ, sprzedaż to finalny element podróży twojego klienta, a prawie nikt nie kupuje w pierwszym kontakcie z ofertą.
Przed rozpoczęciem jakiejkolwiek pracy z tworzeniem strony internetowej, trzeba określić właśnie jej główny cel! – i to jest błąd, który popełnia 95% twórców stron WWW — błędne określenie celu strony WWW.
Celem strony WWW noże być pozyskanie kontaktu telefonicznego, kontaktu e-mail lub zapis na listę e-mail itp…
Dla jednego awatara (docelowego klienta) — powinien być tylko jeden cel.
Jeżeli jest ich więcej, to rośnie szansa, że twój klient zabłądzi i nie zrealizuje twoich celów biznesowych.
Teraz już wiesz 😉 że kluczowym elementem przed stworzeniem strony internetowej jest poprawne określenie jej celu.
Więc jeżeli chciałbyś zamówić standardową stronę internetową — typu wizytówka.
To poniżej jest przycisk, pod którym możesz poznać ofertę wraz z aktualną ceną.
Czasami robię okna promocyjne i można zamówić u mnie stronę internetową z kilkunasto-procentowym rabatem, więc sprawdź teraz — poniżej.
Możliwe, że akurat trwa takie okno promocyjne, kliknij przycisk poniżej.
Osobiście jednak uważam, że sama strona internetowa to zbyt mało, żeby dało jakiekolwiek mierzalne efekty w postaci klientów dla twojej firmy z internetu.
A to dlatego, że w dzisiejszych czasach, strona internetowa nie pozyska dla Ciebie, żadnych klientów, jeżeli nie będzie na niej ruchu.
Ruch na twoją stronę jest kierowany z wyszukiwarek, takich jak Google lub innych.
Niestety na ten moment stron w internecie w każdej branży jest tak dużo, że algorytmy Googla niewiele tego ruchu wyślą w skali roku, a co za tym idzie — obojętnie, co by na tej stronie nie było, a nie zobaczy tego nikt — to nic to nie zmieni dla twojego biznesu w pozyskaniu klientów.
Dużo ludzi myśli, że w takim razie zostają social media.
I tak i nie.
Jeżeli prowadzisz firmę i twoim podstawowym zadaniem nie jest regularne tworzenie treści dla innych — to algorytmy z jakiegokolwiek social media, również nie wygenerują żadnego ruchu do twojej treści, bo one wymagają regularności i to w okresie kilku miesięcy.
Dlatego jedynym, skutecznym sposobem, jest generowanie ruchu do swojej oferty, za pomocą płatnej reklamy, np. w Google Ads, lub managerze reklam na FB.
Tylko w ten sposób możesz obliczyć jaki jest ROAS, czyli zwrot z reklamy.
Znając koszty pozyskania LEADa czy klienta, możesz w przewidywalny sposób skalować swój biznes.
Bo wtedy wiesz, ile konkretnie płacisz za klienta lub potencjalnego klienta.
A dalej to już działają statystyki.
Skoro w 40-milionowym, kraju przeprowadzenie badania na 1000 osobach na temat wyborów, daje tylko kilka procent błędu.
To w internecie, w systemach reklamowych, również te dane są powtarzalne z niedużym błędem, tak działają właśnie statystyki oparte na zachowaniu się społeczeństwa.
Jesteśmy przewidywalni 😉 jako społeczeństwo, ponieważ większość ma podobne potrzeby i zachowania.
Więc po określeniu celu biznesowego, kolejnym obowiązkowym elementem jest wybranie odpowiedniego Modelu Biznesowego, a następnie zaprojektowanie, strategi jak go realizować.
To właśnie dlatego, jeżeli chcesz generować klientów w przewidywalny sposób.
To dlatego jeżeli chcesz móc podnieść ceny swoich usług i przestać konkurować z innymi ceną.
Musisz poznać ten genialny Model Biznesowy, dzięki któremu, wybierzesz odpowiednią strategię do skalowania swojej firmy.
Uwolnisz swój czas i zabezpieczysz swój biznes na lata.
Więcej o tym Modelu Biznesowym możesz dowiedzieć się na moim wideo, które jest tutaj: https://PiotrSygut.pl
Ten model biznesowy stosują najszybciej rozwijające się firmy na świecie, ale jest on prosty w zrozumieniu i wdrożeniu do mikro firmy.